Google ads és social média hirdetések
Mi is az a konverzió?
Az online marketing világában az egyik legtöbbet használt kifejezés a konverzió. A konverzió az az esemény, amikor a weboldal/közösségi média felület látogatója teljesít egy megadott célt. Ez sokféle lehet, attól függően, hogy milyen vállalkozásról beszélünk. Ilyen lehet például a webáruházban történő vásárlás, a havidíjas előfizetés vagy éppen a videómegtekintés.
Mi is az a konverzió?
Az online marketing világában az egyik legtöbbet használt kifejezés a konverzió. A konverzió az az esemény, amikor a weboldal/közösségi média felület látogatója teljesít egy megadott célt. Ez sokféle lehet, attól függően, hogy milyen vállalkozásról beszélünk. Ilyen lehet például a webáruházban történő vásárlás, a havidíjas előfizetés vagy éppen a videómegtekintés.
A konverzión belül is két fajtát különböztetünk meg:
Mikrokonverzió:
Mielőtt a makrokonverzió teljesül az érdeklődő személy kisebb konverziós lépéseken megy keresztül. Például feliratkozik a hírlevélre. Ezt hívjuk mikrokonverziónak. A mikrokonverzió olyan lépések vagy mérföldkövek összessége, melyek segítik a fogyasztó célbaérését.
Makrokonverzió:
A makrokonverzió a vállalkozás azon fő célja, ahova az érdeklődő a konverziós tölcséren keresztül ejut. Például megvásárol egy terméket, árajánlatot kér. Ezeket hívjuk makrokonverziónak.
A tervezéstől a megvalósításig
A maximális eladási hatékonyság és a márkád ismertségének érdekében szükséged lesz jól irányzott hirdetésekre a Google és a social média felületein. Feltérképezzük az érdeklődőidet, a potenciális vásárlóidat és célzott hirdetésekkel juttatjuk el őket a brandedhez.